21 Ağustos 2013 Çarşamba

MAÇ GÜNLÜĞÜ #1

MAÇ GÜNLÜĞÜ #1


Biraz geç olsada bu yazıyı artık faliyete zamanı geldi diye düşünüyorum.Haftaiçi bizim için sıkıntılı geçsede haftasonu guzel bır dınlenme zamanımız oldu.O yuzden blogda aktıf olamadım.Biz ? Tabıkı Eren ve ben :)


Cumartesı akşamı Doğu üst kombınemın gasp edilmesinden sonra Antep maçı benım ıcın daha çok iştah açıcı oldu.Kafamın ıcınde geçen fıkırlerı toplayıp en mantıklı kararı verdiğimi düşünüyorum.Herne kadar koyu Fenerbahcelı bır ınsanı Galatasaray kombınesını karaborsadan almaya ıkna edıcek kadar olsada guzel bı fıkir olduğunu düşünüyorum.Maçın 2 gün oncesınden başlayan sıkıntı ve stress artık baş ağrısına kadar gitmişti.Twitter ve Facebook'da saatlerce boş kombıne arama işkencesi nihayet yerını güzel haberler ile süsledi.Bir adet pegasus alt biletini gişe fiyatından alabildik.Fakat bize 1 adet daha lazımdı... Antalya'da tatılını sürdüren Büsre'ye de selamlarımızı iletelim gerçekten stad boş kalmasın diye anadolu takımların bilet fiyatında kombınesını bızlere vermeyi kendı ricasıyla kabul ettı. Bi taraftan bilet ve akşam için organizasyon yaparken bi taraftan da sorumlu olduğum iş görevlerimi o gün epey aksatıp iş yerinde ki kişilerin gözüne batmaktan kurtulamadım.Uzun bı tatılden donen patron ıle ılk tanısmamda kendısınden 5 saat gıbı yuksek bı saat oncesınden cıkma fıkrım mımıklerı tarafından pek hıssedılmesede acısı daha sonra çıktı.. Öğle paydosunun ardından akşam için kıyafetlerimizi değiştirip yola çıktık.Keşke çıkmsaydık.. İlk gelen otobüsde kımse yoktu.Derin bir ohh çekip tam rahat rahat gideceğiz derken otobüs şöförünün o talihsiz sorusu ile karşılaştık. '' Arkadaşlar yolu tarıf edebılırmısınız ? '' İn bari ben kullanayım amk.diyemedim,diyemedim.Böyle insanları kendı uzerımıze çekecek ne yaptık merak edıyorum! yarım saat suren ılk seferın ardından metrobus ıle karsıya geçıp cevahırde guzel bır yemek yedık,ardından ASY sokak da bıramızı yudumlayıp stada doğru yol aldık.Önce gişe fıyatından anlaştığımız kombıne sahıbı ıle buluştuk.Cepte var 1 derken diğer kişi ile irtibatı kaybettık.Sözünü verdiği yerde yarım saat beklesekde nıhayet kombıneyı alıp artık stada gırebılecektık.Gözümü Eren'in gozlerınden hiç ayırmadım,sürekli stadın her köşesini kafasını çevırdıgınde yuzunde olusan o tebessumu gormek ıcın.Ambians ve atmosferı ılk defa yasıyordu.Stadı çok begendı ve atmosfere hayran kaldı dıyebılırım.Hatta bazı tezahuratlara ne kadar gormedım sansada eşlik ettıgıne sahıt oldum :) Maç hakkında yorum yaparsam bu anının pek bir anlamı kalmaz.Fakat maç hakkında kucuk bır anektod bırakmak gerekırse uzatmaları malesef Pegasus alt tellerıne elımı koyup comelerek geçmesını bekledım.Söylenenlere göre Drogba yine ordada gerekenı yapmıs.Maç bıtmısdı,daha once hıc gelmedıgı bu cehennemden nasıl çıkılacagını nasıl gıdılecegını bılmedıgı ıcın bır tatlı huzun bıraktı Eren'de takii o metroya giriş anına kadar.Gerçekten bizler çok cefakat insanlarız,o çile çekılmez be abi.. Rahatsız dıyoruz ya,öyle bişey işte.Şampıyonlar ligi antremanı gibi geçen yolculuktan sonra kendimizi 02:00 sularında eve attık.Birdaha Eren'i nasıl ikna edip o eziyete ortak ederim bilmiyorum ancak o eziyeti hergün çekmekten her zaman şeref duyacağım.Allah Galatasaray'ın askerlerını korusun ve yüceltsin.

Dipnot:Ertesi gün işten kovuldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder