26 Temmuz 2013 Cuma

Siyah T shirt


Birçoğunuzun belkide en merak ettiği noktalardan biride benimle özdeşleşen siyah t shirt totemi.. Totem inanç meselesi olmadığı için şunu rahatlıkla belirteyim,totem diye bişey var arkadaşlar siz onu görmesenizde o var,o hep orada.. Totem;bir insan grubunun ya da tek başına bireyin mistik ve büyüsel duygularla bağlı bulunduğu hayvan,bitki,doğa olayı ya da cansız nesnedir.Totemin bir parçası amulet olarak taşınır.Gerçekleşmeyecek olaylarda veya o an hissiyatınıza uygun olarak bu olayı gerçekleştirebilirsiniz.


Galatasaray maçlarında üstümde asla forma bulundurmam formadan zıyade üstumde sarı-kırmızı renklerı bulunduran renk tonları olmaz.Uğursuzluk biraz şirk koşmak gibi olsada bu inancı taşıyorum.Totem odaklanarak yapılan bı duyguyudur kendinizi ona verip tam konsantre olmanız şartdır.Bu t shirt'u yaklasık 6 yıldır kullanıyorum iyi ve kötü o kadar anımız geçtiki insanın birşey olacak diye gerçekten yüreği hopluyor,bilir misin resimde gördüğünden daha güzeldir biz ne rakılar içtik onunla,bana mısın demedi soframızı görsen sende kıskanırdın elbet.. en zor günlerimde yanımda olan anlık tebessümlere yol açan konuların baş aktörüdür o.. yalnız arası olan sadece ben değilim bir de Pet shop var.Kıskanılacak bir uyumları var birbirlerini hiç üzmediler tabi benide.. Ne zaman ortak bir paydada buluşsalar benim için istediğim sonucu elde edebılıyorum.İnsanların da artık yavaş yavaş bu duruma alışıp hayatlarında gerçekleşmesini istediği birşeyi bu yoldan istedikleri olmuyor değil.Aslında totemın sırrı bu değil,bu sadece kolaya kaçmaktır.Hepımızın hayatında elbet bir totem var fakat bunu keşfetmek bazen zaman alıyor,sakın onu bulduğunuzda kaybetmeyın kımbılır belki sizin ki etden kemikden yapılmış bir canlı olabilir.Evet Leydizincentınmın o çok merak edilen totemin sırrı budur sözü artık onlara bırakalım ne dersınız ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder