26 Temmuz 2013 Cuma

Fenerbahçe-PSV (Canlı Anektod)



Bu Ramazan birisi bana en aç kaldığın gün orucu Saraçoğlun da açıcaksın dese gülerdim heralde.Hayatımızda değer verdiğimiz bazı insanlar,ah o insanlar.. hep bunlar o yüzden geliyor başımıza.Günler öncesinden Eren'in maç bileti vızıltılarını duyuyordum,maçtan 2 gün öncede bana biletle ilgili bilgi vermemi istedi.Biletix den bakıp direkt mesaj attım,karşılığında aldığım cevap; ''Sende geliyorsun,yararıııım'' böyle bir insan benim hayatımdayken nasıl gitmeyeyim :) herneyse konumuza gelelim.1 haftadır takımın amatör kümeye oynayan takımlarına 4 attıklari için bir özgüven patlamasına şahit oldum ki bu durum hiç hoşuma gitmedi.Bruno söyle kademeye giriyor,kadlec söyle bindirme yapıyor,Alper şu kadar press yapıyor,Volkan zayıflamıs vs vs artık bıkma noktasına gelmiş vaziyetteydım ve nitekim teklifini kabul ettim.(Kendisi kaşındı) Maçtan bı gece evvel sahura kadar yine beraber vakit geçirdik sabah bayram namazına gidecek çocuk kadar heyecanlıydı alt tarafı bir hazırlık maçı olmasına rağmen yerinde duramıyordu.Geceden plan ve projemizi yapıp bulunduğumuz mekandan ayrıldık.Öğle 3.30 sularında alarm sayesinde uyanır uyanmaz üstümü giyip buluşacağımız noktaya doğru hareket ettim.İlk durak Capitol oldu,biraz vakit geçirip mağzaları gezdik daha sonra otobüsle Kadıköy'e geçtık.Buraya kadar herşey normal giderken birden orucu stad da açma fikri ortaya çıktı,yiyecek ve içeceklerimizi alıp doğru turnikelerin bulunduğu kısma geçtik yarım saat suren işkencenın ardından artık stada girmiştik.Bu saraçogluna ilk girişim olmadı fakat Eren benim girdiğim maçların hiçbirinin yenemediklerini bilmiyordu... Alt tribünde hemen kendimize bir yer ayarlayıp oturduk.Gözüme ilk çarpan zemin oldu.muhteşemdi adeta Şampıyonlar Ligi standartlarında bir zemindi,tabi kullanabilene... Stad anonsunun ardından orucumuzu açtık,tabı tereddut etmedım değil sonuçta burası ''Saracoglu'' ustelık bıde anons ? oruc ınsallah sakata gelmemıstır :) İftarımızı açtıkdan sonra futbolcular ısınmaya çıkıp taraftarı selamladı ardından forma lansmanı derken nihayet sezonun açılışı yapıldı.İlk 5 dakıka önde basan bir Fenerbahce izledim ve tüm samimiyetimle söylüyorum başkada bişey göremedim takımda.. Telegol izlerken Erman Toroğlu bişey söylemisdi,ben bunu Galatasaray maçlarında yapamıyorum heyecan ve stress fazla olduğu için top ilerdeyken veya topun olmadığı yerlerde ki Fenerbahçe futbolcularına baktım da bunlar nasıl futbolcu diye içimden geçirmedim değil.Hazırlık maçıda olsa hiçbirinin maç ile uzaktan yakından alakası yokdu.Evet bi press vardı fakat bilinçsizce yapılan fauller yüzünden anlamı kalmıyordu.Hakem Türk olmasaydı Emre 30.dakikayı dahi göremezdi.. İlk yarı tam anlamıyla kabustu erken gol yenilmiş takım etkisiz moraller bozuk herkes ikinci yarı nasıl düzeltirizin hesabını yapıyor.Fazla sürmeden ikinci yarı başladı.. Mehmet Topal-Alper Potuk-Hasan Ali Kaldırım ve Stoch oyuna girdi ardından çok geçmeden Webo >>> Sow değişikliği oldu.Fakat takımda hala bişey eksikdi onu sahada görebiliyordun bi kaptan eksikdi bi maestro eksikdi baba alex eksikdi amına koyım.Yazık şu taraftara yazık başında ki adam bizden biri olsa bu acıyı yaşatmazdı.Meirelesin II cenabetlığınden sonra dırekten donen top gitti Fener'ın kalesıne gol oldu.Maçtan kendımce notlar çıkardım ve bunu nacizane olarak söyluyorum arkadaslar.bu takımın teknık dırektoru hıyar olsa taraftarıda yogurt yınede bu takımdan bir cacık olmaz.Totem yapmadığım halde bu futbol ve bu skor geliyorsa üstelik rakibin 7 futbolcusunu göndermiş ee sende yabana atılır bır kadro ile çıkmamışsın? Ben onu bunu anlamam bu sene en az 15 puan fark beklıyorum.Nisan ayında formalar basıma çıkıyor 4.cu yıldızımızı geciktirmeyin.Hee şimdi cardozo isyanı çıktı.Değil 13 13 bın tane orta saha al takımda bıtane beyin olmadığı sürece hiçbirini yönlendiremezsin bu takımın beyni Emre ise... neyse (siz o hareketı bılıyorsunuz) Süper kupaya kadar umarım bır kaç sağlam takviye yaparlar aksi takdirde eşit şartlarda bir maç olacağını dusunmuyorum.Takımın kalitesi çok düşük bu şekilde başında ki insanlarda o koltukda fazla duramaz.Bidaha ki bulusmamız ne zaman olur bılemem ama Khalkedon maceramızın 11.hafta olan bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder