27 Temmuz 2013 Cumartesi

Reklam Kokan Hareketler Bunlar;


Ramazan ayının huşu ve şefaatini yaşadığım bugünler de malesef samimi olmayan görüntüler ortaya çıkıyor.Hepiniz gibi bu durum benide rahatsız etsede artık bu tür hareketlere alışmış vaziyetteyiz.Yıllardır sezon başı verilen o dostluk görüntüleri ligin başlamasıyla tekrar yerini kin ve nefrete bırakacaktır.Gelelim ağzımda ki baklaya.. Evet taş atıyorum,umarım birilerinin kafasına çarparda artık bu durum beyinlerine dank eder.Bugun verilmiş olan GFB İftar davetiyesi bu skandalın ta kendisidir.2'ye ayırdığımız zaman bir çok sonuc cıkıyor.

Birincisi bu davetiye tribün grubundan verilmiş olup tüm renkleri barındırıyor.Buraya kadar herşey normal değil mi ? Değil işte amına koyım,değil.. Davetiyenın verıldıgı ortama koca koca pankartlarla sarı-lacivert yazını yazarsın reklamını yapıştırırsın eywallah fakat üstünde sarı renk tonu olduğu için lacivert bardak tutmayan insanları o koltuklara nasıl oturtabilirsin.Verilen subliminal mesaja bakarmısınız ne kadar samimi masanın ustunede '' Bir gün herkes Fenerbahçe'li olacak '' yazsaydınız da misyonu tamamlasaydınız.Oraya giden abilerim ve kardeşlerime laf söylemek benim haddim değil ama bu insanların artık iyi niyetlerini suistimal etmelerine katlanamıyorum.Çok uzağa gitmeyelim ligin başlamasınıda geçtim.Evinde ilk hazırlık maçın,transferleri göreceksin,forma lansmanı var,özlediğin aşık olduğun arman o gun sahaya çıkacak senın maça giriş tezahuratın '' Ananın Amı bılmembılmemne '' 1 hafta sonra dostluk mesajları ıcın iftar davetıyesi verıyorsun.Ya benim algılama kapasitem kısıtlı ben art niyet arıyorum ya da bu insanlar bizimle dalga geçiyor.İkinci konu çok kısa fazla vaktinizi almayacağım;

Bağımsızlığını ilan etmemiş tribün gruplarını lütfen kaale alıp kendinizi küçük düşürmeyin,bulaştıkları pisliği başkalarına dokundurarak yayacağını sanan bu insanlar şu mubarek gunü fırsat bilip yine medyaya şirin gözükmeye çalışmıştır.Ne kadar başarılı olduklarını ileri ki zamanlarda göreceğiz fakat hiçbir zaman unutulmasın ki ; Hepiniz Aynı Pisliğin Lacivertisiniz 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder